عروسک های جاودانه

عروسک های جاودانه

عروسک ها چنان شما را به هیجان میاورند که معروف ترین بازیگر ها نمی توانند
عروسک های جاودانه

عروسک های جاودانه

عروسک ها چنان شما را به هیجان میاورند که معروف ترین بازیگر ها نمی توانند

تست کلاه قرمزی 2

قبلا هم یک تست از کلاه قرمزی طراحی کرده بودم.الانم شماره دو آمده امیدوارم یک روز بازدید هام زیاد بشه این تست را یکی بده.البته اون یکی تستو خیلی وقت پیش نشتم فکر کنم صفحات آخر باشه.همان طور که قبلا گفتم هرتست 10 درصده جواب ها رو بنویسید تا بگم چقدر کلاه قرمزی را دوست دارید.


1-عینکی که پسرخاله به ببعی دا چه رنگی بود؟

1-مشکی

2-زرد

3-قرمز

4-سفید


2-برای اعتراف کردن چه کسی پیش آقای مجری نیامد؟(وقتی نامه می نوشت)

1-ببعی

2-دختر همسایه

3-جیگر

4-عزیزم ببخشید


3-شیره خرما آقای مدیر ساختمان از کجا به عمل آمده بود؟

1-بلوچستان

2-خوزستان

3-کرمان

4-بوشهر


4-بین کارگرهایی که به کلاه قرمزی آمدند کدام یک از عوامل نبود؟

1-بهادر مالکی

2-محمد لقمانیان

3-امیر سلطان احمدی

4-محمد بحرانی


5-کسی که اومد و رایانه آقای مجری درست کرد که جوون باهوشی بود اسمش چی بود؟

1-بهرام

2-بهنام

3-بهروز

4-بدرام


6-پسر عمه زا به دختر خواهر عمه زا چی می گفت؟

1 خواهر زاده زا

2-بچه

3 نی نی

4 خواهر زاده عمه زا


7-بچه فامیل به حامد بهداد چی می گفت؟

1-عمو حامد

2 حامد

3-حامد بهداد

4 عمو بهداد


8  وقتی پسرعمه زا گم شده بود کی پیداش کرد و آوردتش خونه؟

1 خاله باران

2-آقای شکلاتی

3-امین حیایی

4-پسرخاله


9-وقتی پسرعمه زا از درخت افتاد کی معالجش کرد؟

1-دوست آقای مجری

2 دکتر

3 باران کوثری

4 نگار جواهریان


10.فامیل دور با چی ته دیگ چسبیده را می شوره؟

1-اسفنج

2-ببعی

3 سیم ظرفشویی

4  پاشنه پا


چرا من نمی تونم سوال سخت طرح کنم؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.