عروسک های جاودانه

عروسک های جاودانه

عروسک ها چنان شما را به هیجان میاورند که معروف ترین بازیگر ها نمی توانند
عروسک های جاودانه

عروسک های جاودانه

عروسک ها چنان شما را به هیجان میاورند که معروف ترین بازیگر ها نمی توانند

شهر موش ها رقیب کلاه قرمزی نیست

به گزارش خبرنگار حوزه‌ی سینما باشگاه خبرنگاران حاضر در نشست مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی "شهر موش‌ها2" با حضور "مرضیه برومند" کارگردان "منیژه حکمت" و "علیرضا سرتیپی" تهیه‌کننده و "شاه ابراهیمی" طراح صحنه فیلم برگزار شد.


در ابتدا "مرضیه برومند" کارگردان فیلم در خصوص سینمای کودک گفت: تاکنون فیلم‌های کودکی که ساخته شده در مورد کودکان بوده و برای کودکان ساخته نشده است به همین منظور در تلاشیم سینمای کودک را احیا کنیم و "شهر موش‌ها" برای اولین بار فیلمی مفرح خواهدبود.
وی ادامه داد: به طور قطع خاطراتی که در این دوران گذراندم و جریان‌های که در طی سال‌های ساخت "شهر موش‌ها" در سال 60 الی 63 کسب کردم را به صورت خاطره در سایت "شهر موش‌ها" بازگو خواهم کرد.
"برومند" با اشاره به محتوای داستان افزود: فضای فیلم فضای سابق "شهر موش‌ها" است با همان عروسک‌های قدیمی که در کار وجود دارند البته عروسک‌هایی نیز اضافه خواهند شد.
وی در خصوص استفاده از صداگذاری‌های سابق "شهر موش‌ها" عنوان کرد: با کمال میل از تمام عوامل سابق همچون "فاطمه معتمد آریا"، "حمید جبلی"و "طهماسب صلح‌جو" در صورت موافقت‌ آنها بهره خواهیم برد و به طور قطع کاراکتری به نام "اسمشو نبر" در سری بعدی نیز حضور خواهد داشت.
"برومند" با اشاره به عروسک‌های "شهر موش‌ها" اظهار داشت: بنیاد فارابی تمام عروسک‌ها بعد از اتمام سری قبلی تحویل گرفت و ما تنها عروسک (کپل) را با ندادن بهد آنها تحویل موزه سینما دادیم اما با این حال بقیه عروسک‌ها در شهرک غزالی پوسیده و نابود شدند.
با توجه به حضور "مرتضی احمدی" در این جلسه "مرضیه برومند" با احترام به او این اتفاق را برکت فیلم خود دانست و حضور او را دلگرمی برای فیلم برشمرد.
وی در خصوص زمان تولید و اکران آن خاطر نشان کرد: شهریور ماه فیلم کلید می‌خورد و همزمان با ان اتاق فکر خواهیم داشت فیلم‌نامه توسط "فرهاد توحیدی" در حال نگارش است که در این زمینه مشاوره‌هایی نیز صورت گرفته است و به مدت 90 دقیقه فیلم را به صورت ریتم‌تندی به سرانجام برسانیم.
"برومند" در پایان صحبت‌هایش در خصوص رقابت "شهر موش‌ها" و "کلاه قرمزی" گفت: "شهر موش ها" مادر کلاه قرمزی است و به عنوان رقیب با او در اکران نخواهند بود و همه فیلم‌ها برای یاری به سینما ساخته می‌شوند نه رقابت.
در ادامه "منیژه حکمت" یکی از تهیه‌کنندگان فیلم در خصوص حمایت مدیران فرهنگی از تولید "شهر موش‌ها" گفت: به دنبال اثر کودکی بودم که کودکان را به سینما بکشانم و طی صحبت‌های مکرر با "برومند" به شرط حفظ تمام فضای فیلم همکاری را آغاز کردیم.
وی ادامه داد: با وجود بی‌مهری مدیران فرهنگی در زمان 7 ماه پیش تولید تمام تلاش خود را و عمر 50 ساله‌ی زندگی‌ام را پای ساخت این فیلم خواهم گذاشت.
"حکمت" عنوان کرد: منتظرالمهدی رئیس ناجا تنها کسی بود که به ما کمک کرد و برای دکور فیلم سوله پارک ولایت را به صورت رایگان در اختیار ما گذاشت.
وی در پایان صحبت‌هایش ضمن تشکر از عوامل فیلم اظهار داشت: فیلم به صورت 90 دقیقه تولید خواهد شد تا دراکران نوروز 93 به روی پرده سینما‌ها برود و همزمان با آن نیز عروسک های آن برای فروش به بازار می آید.
همچنین "علیرضا سرتیپی" تهیه‌کننده دیگر فیلم نیز در ابتدا در خصوص شرایط اکران فیلم "گذشته" گفت: بیلبوردهای فیلم گذشته به دلیل موهای بلند بازیگر نتوانست در خیابان‌ها پخش شود.
و با توجه به اکران آن در 12 سینما و فروش خوب آن از ساخت تیزر و بیلبورد صرف‌نظر کردیم.
وی در خصوص هزینه تولید فیلم "شهر موش‌ها2" عنوان کرد: در بخش خصوصی هزینه این فیلم یکی از گران‌ترین و عظیم‌ترین فیلم سینمایی ایران است که با وجود هزینه سر‌سام‌آور با عشق تولید خواهد شد.
گفتنی است؛ که اجرای این برنامه را دو موش عروسکی به عهده داشتند که در طول برنامه با جملات طنزآمیز فضای شادی را ایجاد کردند که البته برخی از این جملات به صورت طنز سیاسی مطرح شد که به مناظره انتخاباتی و انتخاب وزیر ارشاد بر می‌گشت.
همچنین در این مراسم از سایت فیلم "شهر موش‌ها2" رونمایی شد.
گفتنی است، در مراسم افتتاحیه فیلم "شهر موش ها 2" چهره‌هایی چون فرهاد توحیدی، بهرام شاه محمد لو و پگاه آهنگرانی حضور داشتند.

بچه ها شما بگید؟

کلاه قرمزی
http://s6.picofile.com/file/8192184668/IMG_8806.png

یا شهر موش ها 2
http://cdn.tabnak.ir/files/fa/news/1393/6/3/412641_796.jpg
شهر موش ها 2 فوق العاده خوبه ولی کلاه قرمزی فوق العاده عالیه شهر موش ها به گرد پاش نمی رسه.

نظرات 1 + ارسال نظر
Mobina شنبه 27 تیر 1394 ساعت 15:02 http://1380kolahghermezi.mihanblog.com

اینکه مشخصه معلومه کلاه قرمزی
اصلا این دو مجموعه قابل مقایسه نیستند

کلاه قرمزی که عالی تره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.